Нээлттэй семинар



СУРГАЛТ,ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭ
Сургалтын бодлого
Бакалавр
Магистр
Цэцэрлэгийн туслах багш
Эрдэм шинжилгээний ажил
Нээлттэй семинар

"Гурван-Эрдэнэ" БДС-ийн багш нарын "Нээлттэй семинар" 2016.01.09-ний бямба гарагт 10 цагаас эхлэх тул сонирхсон хүмүүсийг хүрэлцэн ирэхийг урья.

 

Батлав................... Эрдмийн зөвлөлийн дарга Ч.Жачин (Ph.D)

 

 “Багш нарын нээлттэй семинар”-ын хөтөлбөр

2016.01.09

 

1000-1010

Нээлт

Нээлттэй семинарыг доктор (Ph.D) Ч.Жачин хөтлөн явуулна

1010-1020

Д.Ганцэцэг

“Лекц хичээлд оюутнуудыг бүтээлчээр оролцуулах нь” (СӨБ-ын сургалтын технологи хичээлийн жишээн дээр)

1020-1030

Б.Түвшинжаргал

 

“Математикийн энгийн төсөөлөл төлөвшүүлэх арга зүй”

1030-1040

М.Энхтүвшин

“Хөгжөөн баясгах ажлыг зохион байгуулахад багшийн ур чадвар нөлөөлөх нь” (Хөгжөөн баясгах арга зүй хичээлийн жишээн дээр)

1040-1055

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1055-1105

Б.Баянаа

“Оюутныг үнэлэх тухай асуудалд” (“Уран зохиолын дидактик” хичээлийн жишээн дээр)

1105-1115

Г.Даваажаргал

“Оюутныг асуулт асуух аргазүйд хөтлөх нь” (ОЦМХ-ний өгүүлбэрзүй хичээлийн жишээн дээр)

1115-1125

Б.Чимэг-Эрдэнэ

“ХУЗ, Уран уншлага” хичээлээр судалсан аргазүй

1125-1140

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1140-1150

Б.Мөнхцоож

“Англи хэлний дидактик хичээлээр оюутны ярих чадварыг ахиулах нь”

1150-1200

С.Ролмаа

“Оюутны ярих чадварыг хөгжүүлэх арга замууд” (Англи хэлний яриа бичиг хичээлийн жишээн дээр)

1200-1210

Т.Сайнбаяр

“Цахим сургалтын материаллаг орчин” (Америкийн уран зохиол хичээлийн жишээн дээр)

1210-1225

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1225-1300

Цайны цаг

1300-1310

М.Ичинноров

“Өөрийн үнэлгээнд сургах арга зүй” (Оюутны сурах арга барил хичээлийн жишээн дээр)

1310-1320

Ч.Одсүрэн

“Сэтгэл судлалын судалгааны аргазүй” (Сэтгэл судлал хичээлийн жишээн дээр)

1320-1330

Ц.Өнөрчимэг

 

“Сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн боловсруулах арга зүй” (ЕБС-ийн хичээлийн жишээн дээр)

1330-1345

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1345-1355

Г.Гантогтох

“13-14-р зууны Монголчуудын соёлын асуудалд” (Археологи хичээлийн жишээн дээр)

1355-1405

Ц.Нямсамбуу

“Ээлжит хичээлийн судалгаа” (Нийгмийн дидактик хичээлийн жишээн дээр)

1405-1415

Д.Цогзолсүрэн

 

“Түүхэн зүйн бодитой байх зарчимд тулгуурлан оюутныг хөгжүүлэх боломж” (Монгол улсын түүх хичээлийн жишээн дээр)

1415-1430

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1430-1440

П.Булган

“Биеийн тамирын хичээлийн ач холбогдол” (Биеийн тамирын хичээлийн жишээн дээр)

1440-1450

П.Болормаа

“Цахим хэрэглэгдэхүүн бэлтгэх нь” (Цагаан толгойн  хичээлийн жишээн дээр)

1450-1500

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1500-1510

Семинарыг хааж доктор (Ph.D) Ч.Жачин үг хэлнэ.


“Нээлттэй семинар” амжилттай зохион байгуулагдлаа

“Гурван-Эрдэнэ” БДС-ийн багш нарын “Нээлттэй семинар” 2014.12.25-26-нд амжилттай болж өнгөрлөө. Тус семинарт Хэл бичгийн ухаан доктор, профессор Ц.Өнөрбаян, доктор Ч.Жачин, доктор С.Батхуяг, доктор Г.Буянтогтох, доктор Г.Даваажаргал, доктор Х.Лхагвабаяр нарын зэрэг эрдэмтэд оролцсон бөгөөд нийт 25 багш өөрсдийн заадаг хичээлийн арга барил, арга зүй, үр дүнгийн талаар илтгэж, мэргэжлийн талаар халуун дотно яриа өрнөж туршлага солилцов. Нийт илтгэлийн агуулгаас харахад багш нар оюутнуудын бие даасан бүтээлч үйл ажиллагаан дээр тулгуурлан хичээлээ удирдаж байгаа нь онцлог бөгөөд олзуурхууштай байлаа.

“Нээлттэй семинар” жил бүрийн 12-дугаар сард уламжлал болон зохион байгуулагдах юм.

                                                                        “Гурван-Эрдэнэ” БДС-ийн Эрдмийн зөвлөл

Б.Мөнхцоож багшийн нээлттэй семинарын товч агуулга

Англи хэлний дидактик хичээлээр оюутныг чадваржуулах нь 

Их, дээд сургуулийн гадаад хэлний сургалтанд баримталдаг  зарчим нь мэргэжилд чиглэсэн  сургалтаар дамжиж хэрэгждэг. МАХ ангид YI, YII улиралд 4 кредитийн агуулгатайгаар  ордог англи хэлний дидактик  хичээлээр  англи хэлний мэргэжлийн болон ерөнхий  мэдлэг, чадвар, бие даан бүтээлчээр суралцах, өөрийгөө хөгжүүлэх дадал хэвшил хэрхэн төлөвшиж байгаа  талаар хэлэлцүүлэх болно.   

Д.Пүрэвсүрэнгийн  нээлттэй семинарын товч агуулга

  Интеграл тооллыг заах арга зүй

 Монгол улсын ирээдүйн хөгжлийн чиг хандлагыг физик, техник технологийн хөгжил тодорхойлох нь гарцаагүй юм. Иймээс энэ чиглэлээр сайн мэргэжилтэнгүүд бэлтгэх шаардлагатай болж байна. Эдгээр мэргэжилтэй холбогдох суурь ШУ бол математикийн ШУ гарцаагүй мөн бөгөөд  тэр дундаа интеграл тоолол нь  дээд математикийн чухал бүлэг хичээл юм. Иймээс  интеграл тооллын мэдлэгийг гүн бат эзэмшүүлэхийн тулд багш юуны өмнө хичээлээ хэт онол талаас нь биш практик талаас нь  оюутнуудад заах нь илүү үр дүнтэй байдаг. Хичээлийг онол, практик хослуулан хэрхэн туршсан туршилтын үр дүнг хэлэлцүүлэх болно.

Д.Пүрэвсүрэн

Ч.Одсүрэн багшийн нээлттэй семинарын товч агуулга

Сэдэв: Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сурган хүмүүжүүлэх зүй хичээлийг төлөвлөн зохион байгуулах нь

Дэлхий дахинд хөгжлийн бэршээлтэй хүүхдийг ялган тусгаарлан сургаж байсан хандлага өөрчлөгдөн шинэчлэгдэж тэднийг хүнийх нь хувьд бусадтай адил түвшинд тавьж нийгмийн амьдралд  идэвхтэй оролцуулахад чиглэгдсэн хүмүүнлэг хандлага дэлгэрэх болсон энэхүү цаг үед тусгай сурган хүмүүжүүлэх ухааныг ул суурьтай судалж, хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэд, насанд хүрэгчдэд тулгамдаж байгаа асуудлыг ойлгон мэдэрч, мэргэжлийн түвшинд шийдэж чаддаг, тэдэнтэй ажиллах, дэмжин туслах эерэг хандлагтай багш бэлтэх асуудалд анхаарлаа хандуулан энэхүү хичээлийг төлөвлөх үйл явц болон  түүнээс гарсан үр дүнг хэлэлцүүлэх болно.




“Гурван-Эрдэнэ” БДС-ийн   “Багш нарын нээлттэй семинар”-ын хөтөлбөр

2014.12.25

0900-0910

Нээлт

Энэ өдрийн нээлттэй семинарыг доктор (Ph.D) Ч.Жачин хөтлөн явуулна

0910-0925

Г.Амгаланзаяа

“Сургалтын цахим объектийг математикийн хичээлд хэрэглэх боломж, арга зам” сэдвээр илтгэнэ. (Математик дидактик)

0925-0930

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

0930-0945

Н.Баянмөнх

“Философиийн сургалтын аргазүйг боловсронгуй болгох нь” сэдвээр илтгэнэ. (Философи)

0945-0950

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

0950-1005

П.Болормаа

“Сургалтын хэрэглэгдэхүүн бэлтгэх аргачлалд сургасан нь” сэдвээр илтгэнэ. (Цагаан толгойн дидактик)

1005-1010

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1010-1025

Ч.Болор-Эрдэнэ

“Англи хэлний яриа бичгийн дадлага хичээлд хэрэглэх идэвхтэй аргууд” сэдвээр илтгэнэ.

1025-1030

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1030-1045

П.Булган

“Бие бялдрын хөгжлийн 5 чанарыг хөгжүүлэх нь” сэдвээр илтгэнэ. (Биеийн тамир)

1045-1050

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1050-1105

Г.Буянтогтох

“Ном товчлол нь оюутны бие даан суралцах чадварыг дээшлүүлэх арга болох нь” (ОЦМХ-ний авиа зүй) сэдвээр илтгэнэ

1105-1110

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1110-1125

М.Бямбадорж

“Хичээлийн бэлтгэл судалгаа” сэдвээр илтгэнэ. (Математик)

1125-1130

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1130-1145

Д.Ганцэцэг

“Багийн үйл ажиллагаанд оюутан нэг бүрийг оролцуулах нь” сэдвээр илтгэнэ.

1145-1150

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1200-1300

Цайны цаг

1300-1315

Г.Гантогтох

“Хүннүгийн соёлын асуудалд” сэдвээр илтгэнэ. (Археологи)

1315-1320

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1320-1335

Г.Даваажаргал

“Лекцийн үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх нь” сэдвээр илтгэнэ. (ОЦМХ-ний өгүүлбэрзүй)

1335-1340

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1340-1355

Ш.Дэлгэрмөрөн

“Англи хэлний үгийн сан хичээлд хэрэглэж буй идэвхтэй аргууд” сэдвээр илтгэнэ. (Орчуулгын онол, дадлага)

1355-1400

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1400-1415

М.Ичинноров

“Оюутнуудын асуулттай ажиллах, асуулт зохиох чадварт хийсэн туршилт” сэдвээр илтгэнэ. (Сурган хүмүүжүүлэх зүй)

1415-1420

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1420-1435

Х.Лхагвабаяр

“Монгол бичиг заах аргазүйн асуудалд” сэдвээр илтгэнэ. (Монгол бичиг)

1435-1440

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1440-1450

Семинарыг хааж доктор (Ph.D) Ч.Жачин үг хэлнэ.


“Багш нарын нээлттэй семинар”-ын хөтөлбөр

2014.12.26

 

0900-0910

Нээлт

Энэ өдрийн нээлттэй семинарыг доктор (Sc.D) С.Батхуяг хөтлөн явуулна

0910-0925

Б.Мөнхцоож

“Англи хэлний дидактик хичээлээр оюутныг чадваржуулах нь” сэдвээр илтгэнэ. (Англи хэлний дидактик)

0925-0930

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

0930-0945

Т.Нарантуяа

“Төсөлт ажлын аргазүйн туршилт” сэдвээр илтгэнэ (Технологи дидактик)

0945-0950

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

0950-1005

Ц.Нямсамбуу

“Нийгмийн дидактик хичээлийн дасгал ажлын дэвтэр” сэдвээр илтгэнэ. (Нийгмийн дидактик)

1005-1010

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1010-1025

Ч.Одсүрэн

“Сэтгэл судлалын хичээлд дасгал бодлогыг хэрэглэх нь” сэдвээр илтгэнэ. (Хүүхдийн хөгжлийн сэтгэл судлал)

1025-1030

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1030-1045

Т.Сайнбаяр

“Америкийн уран зохиол” хичээлийн дасгал ажлын дэвтэр” сэдвээр илтгэнэ. (Англи, Америк уран зохиол)

1045-1050

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1050-1105

Б.Түвшинжаргал

“Хичээлийн интеграцичлал ба оюутны хөгжил” сэдвээр илтгэнэ

1105-1110

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1110-1125

Б.Хурцтуяа

“Судлаач оюутныг төлөвшүүлэх нь” сэдвээр илтгэнэ.  (Уран зохиолын онолын удиртгал)

1125-1130

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1130-1145

Д.Пүрэвсүрэн

“Интеграл тооллыг заах арга зүй ” сэдвээр илтгэнэ. (Дээд математикийн үндэс)

1145-1150

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1200-1300

Цайны цаг

1300-1315

Х.Пүрэвцэцэг

Power point программаар илтгэл, танилцуулга бэлтгэх нь” сэдвээр илтгэнэ. (Мэдээлэлзүй, компьютер)

1315-1320

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1320-1335

Д.Цогзолсүрэн

“Ерөнхий эрдмийн хичээлийг үр дүнтэй зохион байгуулах нь ”сэдвээр илтгэнэ. (Монгол улсын түүх)

1335-1340

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1340-1355

Б.Чимэг-Эрдэнэ

“Үгийн гарлыг таниулах бүтээлч аргууд” сэдвээр илтгэнэ. (ОЦМХ-ний үгийн сан)

1355-1400

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1400-1415

М.Энхтүвшин

“Хөгжмийн боловсрол хүний хөгжилд нөлөөлөх нь”сэдвээр илтгэнэ. (Дуу хөгжим)

1415-1420

Сэдэвтэй холбоотой асуулт хариулт

1420-1430

Семинарыг хааж доктор (Sc.D) С.Батхуяг үг хэлнэ.