Захиргаа‎ > ‎Тэнхим‎ > ‎

Боловсролын судалгаа арга зүйн тэнхим


Тэнхим
Хэл бичгийн ухааны тэнхим
Боловсролын судалгаа - аргазүйн тэнхим
Мэдээ, Мэдээлэл




“Гурван-Эрдэнэ” багшийн дээд сургуулийн "Боловсролын судалгаа арга зүйн" тэнхим нь 2010-2011 оны хичээлийн жилд байгуулагдан үйл ажиллагаагаа явуулж байна. 

Тэнхимийн зорилго:

Сургуулийн эрхэм зорилгыг хэрэгжүүлэх, сэтгэл судлал болон сурган хүмүүжүүлэх, заах арга зүйн чиглэлээр зөвлөн туслах, багш оюутны харилцан хамтын үйл ажиллагаанд  дэмжлэг үзүүлэхэд чиглэгдэнэ.

Боловсролын судалгаа-арга зүйн тэнхимийн бүрэлдэхүүн

Овог нэр

Төгссөн сургууль

мэргэжил

Эрдмийн зэрэг, цол

Судалгааны ажлын чиглэл

Ажлын чиг, үүрэг

1.      

Ноосной Ганцэцэг

МУБИС /2008/

Сэтгэл зүйч

магистр

Сэтгэлзүйн зөвлөгөө

Сэтгэл судлалын багш

2.      

Намчин Дайвий-Од

УБДС /1987/

Математикийн багш

магистр

 

Математикийн багш

3.      

Ойдов Жаргал

Багшийн сургууль /1982/

Бага ангийн сурган хүмүүжүүлэх заах арга зүйч

магистр

Бага ангийн багш нарын арга зүйн шинэчлэл

Бага боловсролын дидактикийн багш

4.      

Мижид Ичинноров

Иркутскийн багшийн их сургууль /1993/

Тусгай сурган сэтгэл судлал,

доктор /Ph.D/

Суралцагчдын унших чадварт хийсэн үнэлгээ

Сурган, сэтгэл судлалын багш

5.      

Жачин Нарангэрэл

 ШУТИС /2004/

компьютерийн программ хангамж

доктор /Ph.D/

Электрон сургалт

Мэдээлэл технологийн багш

6.      

Адъяа

Нармандах

ЦБС /1972/ , УДБС /1989/

Цэцэрлэгийн багш, бага ангийн сурган заах арга

магистр

СӨНХ-ийн боловсрол судлал

СӨБ-ийн багш

7.      

Очирхуяг Чулуунцэцэг

 МУИС /1975/

Математикийн багш

магистр

Багш бэлтгэх сургуулиудын математикийн хичээлд тулгуур дохио хэрэглэх нь

Бага боловсролын математикийн багш

Тэнхимийн үйл ажиллагааны чиглэл:

Багш, бага ангийн боловсрол, Багш, нийгмийн ухааны боловсрол,  Багш, математик мэдээлэл зүйн боловсрол мэргэжлийн сургалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулдаг.  Сургалтын арга технологийг боловсронгуй болгоход  илүү түлхүү анхаарч хичээн ажилладаг. 

1-р дамжааны оюутнуудад зориулж  “Мэргэжлийн удиртгал” хичээлийг зохион байгуулах чиглэл, төлөвлөгөө гарган зөвлөх багш нартай хамтран ажилладаг. Мөн

·         Сурган хүмүүжүүлэх дадлага зохион байгуулах

·         Сертификатын сургалт явуулах

·         Сургалт- эрдэм шинжилгээний чиглэлээр судалгаа хийх

·         Оюутнуудын суралцахуйг  дэмжих

·         Багш нарын мэргэжлийн чадвар, арга зүйг  дээшлүүлэх

·         Сургалт- семинар зохион байгуулах зэрэг чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг.

2-р дамжааны оюутнуудын зайлшгүй эзэмших чадвар төлөвшихөд анхааран тэдэнтэй тусгай төлөвлөгөөний дагуу  ажилладаг. Үүнд:

  • “Хамтран ажиллахуйн ухаан ” сэдвээр Сурган хүмүүжүүлэх уншлага зохион байгуулж мэдээлэл боловсруулах чадварт үнэлгээ хийдэг.
  • “Самбарт сайхан бичиж сурцгаая” аян зохион  судалгаа хийж, үр дүнг үнэлдэг.

Тэнхимийн хүрээнд хичээллэдэг дугуйлангууд

·         “Багшлах ур чадвар”-ын дугуйлан

·         “Гимнастик”-ийн дугуйлан

·         “Сэтгэл зүйн боловсрол” дугуйлан

·         “Уран уншлага”-ын дугуйлан

·         “Түүхийн клуб”

·         Илтгэл мэтгэлцээний “SCIENCE” клуб

·         Шатар, даамын дугуйлан